Beställnings- och leveransinformation

Orderhantering

Vi behandlar normalt beställningar samma arbetsdag för alla beställningar, förutsatt att du har fått en orderbekräftelse via e-post. Du kommer att få ytterligare en notifikation när din beställning har skickats. Observera att detta inte gäller helger och helgdagar.

Leverans

Vi gör vårt bästa för att leverera din beställning till den angivna leveransadressen. Om en försening skulle uppstå och det förväntade leveransdatumet överskrids, informerar vi dig i möjligaste mån. Vi kan dock inte hållas ansvariga för eventuella förluster, kostnader eller skador till följd av försenad leverans i den utsträckning lagen medger.

Vid leverans till vissa adresser kan restriktioner förekomma. I dessa fall kontaktar vi dig för att lösa situationen genom att antingen annullera och återbetala beställningen eller leverera till en alternativ adress som du bekräftar.

Risken för produkterna övergår till dig vid leverans till angiven adress, såvida inte leveransen försenas på grund av att du inte uppfyllt dina skyldigheter enligt våra villkor. I sådana fall övergår risken vid det datum då leveransen skulle ha skett om villkoren hade uppfyllts.

Om du inte kan ta emot din leverans eller hämta din beställning kommer transportföretaget att lämna ett meddelande med instruktioner om en ny leverans eller upphämtning.

Spårning av din beställning

Efter att din beställning har skickats får du ett e-postmeddelande med ett spårningsnummer. Observera att det kan ta upp till 24 timmar innan spårningsinformationen är tillgänglig.

Om din beställning inte har levererats inom 10 dagar efter att du fått bekräftelsen om att den skickats, vänligen kontakta oss på [email protected] och ange ditt namn samt beställningsnummer, så undersöker vi detta.

Returer, återbetalningar och byten

Vi accepterar returer inom 30 dagar efter leverans, förutsatt att varan är oanvänd, i sitt originalskick och uppfyller vår returpolicy. Vi återbetalar hela beloppet för din beställning. För mer detaljerad information, vänligen se vår fullständiga returpolicy.

Om en vara anländer skadad, vänligen kontakta oss så snart som möjligt via [email protected]. Bifoga ditt beställningsnummer och ett foto av den skadade varan, så hanterar vi ärendet skyndsamt för att hitta en lösning.

Har du fler frågor?

Tveka inte att kontakta oss via [email protected], så hjälper vi dig gärna.